home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Iako je prošlog meseca bilo nekih najava da će premijera evropske verzije Škode Rapid biti održana početkom marta, na tradicionalnom Salonu automobila u Ženevi, to se ipak nije desilo.

Umesto toga, u Ženevi je predstavljen koncept novog Seat Toleda čija će serijska verzija po pisanju britanskog Autocara biti sestrinski model sa budućom Škodom Rapid.

Takođe, novi Seat Toledo će i proizvoditi Škoda. Kako bilo, evropski Rapid bi premijeru trebalo da ima na ovogodišnjem Salonu automobila u Parizu.

Škoda Rapid se inače već prodaje u Indiji, ali evropski model će se od indijskog razlikovati po modifikovanom izgledu, paleti motora i daleko bogatijoj opremi. Dok se u Indiji Rapid nudi samo sa 1.6 litarskim benzincem (77 kW/105KS i 153 Nm) i 1.6L dizelašem (77 kW/105KS i 250 Nm), Evropljanima će po sadašnjim informacijama na raspolaganju između ostalog biti benzinci 1.2 TSI sa 85KS i 105KS, kao i 1.4 TSI sa 122KS, a od dizelaša 1.6 TDI sa 105KS i 2.0 TDI sa 140KS.

Ovde i podsećanje da je pomenuti Toledo Concept dugačak 4480 mm (164 mm manje od aktuelne VW Jette), međuosovinsko rastojanje je 2600 mm (51 mm kraće od Jette), ima mesta za pet putnika, dok zapremina prtljažnika iznosi 517 litara. 

Kako je prošlog meseca pisao Auto Motor und Sport, Škoda Rapid će na nemačkom tržištu startovati krajem ove godine, a ovaj nemački magazin je u svom tesktu objavio da će tamo koštati oko 13.000 evra.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Foto: Carsspy.com 



čitanja : 1675



Komentari

Nisam pratio vesti sa rapid u naslovu, sve sam mislio da je indijski mini limo u pitanju, ali sada mi ovo sa slike izgleda velicine Octavie?
Jel ovo naslednik Octavije ili sta?

Autor krle 15 Mar 2012, 15:54

@carobnjak
Da te pitam ako je ovo, kako ti kazes C-segment, a Octavia je C-segment zasto su onda oni sami sebi napravili konkurenta u istoj kuci u istoj klasi? Nekako mi se ne uklapa u Skodinu razumnost i logiku...

Autor Orlo 15 Mar 2012, 15:54

I sada dolazimo do razresenja misterije a to je da ce postojati 2 razlicita modela pod nazivom Rapid, indijski koji je u stvari Polo Sedan, i evropski koji je isto sto i Seat Toledo.
Hvala ti Boze! :)

Autor carobnjak 15 Mar 2012, 15:54

@Orlo
to ces saznati kad stigne nova Octavia, da li ce biti HB kao Golf ili ce porasti i preci u D segment...

Autor carobnjak 15 Mar 2012, 16:08

Ljudi, ja ne mislim da su to konkurenti kada izlaze iz iste kuće u istoj klasi. Pre bih rekao da je to ispomoć.
Neko na primer ne voli Rapid, ali voli Toledo ili obrnuto.
Ovako ako ima samo jedan model, biće ,,uzmi ili ostavi" a onaj ko treba da da 13000 ići će na ostavi ako mu se ne sviđa, ili će uzeti isti segment drugog proizvođača. Ovako je veća šansa da se privuku mušterije, što VW očigledno dobro ide.

Autor MasterHaosis 15 Mar 2012, 17:11

I dalje ne kapiram u čemu će biti razlika između evropskog Rapid-a i Oktavije ako će biti iste veličine? Jedino ako nova Oktavija ode u D segment, ali gde će onda SuperB? Onda će pokušati SuperB da oteraju u E segment sa BMW5, Audi A6, Merc E... Nije nemoguće, po veličini je već tu, još mu samo malo prefinjenosti i luksuza i imidža fali...

Autor Miki 15 Mar 2012, 18:19

@ Orlo
Rapid je dug kao Jetta 2.
Octavia 10-15 cm duža!
U pitanju je platforma itd...

Autor Dejan L 15 Mar 2012, 18:25

Stiže nova Škodica :))

Autor Predrag 15 Mar 2012, 20:18

@Predrag
e ova mi se vec svidja, veliki napredak! :)

Autor carobnjak 15 Mar 2012, 20:33

Wb je narastao za čak 2,2 cm? Vauuu... Koji će to sada pozadi da bude prostor, čak i za ljude kojima su tek amputirali obe noge ...
A šta ovo zamenjuje?
Superba ili fabiu?

Autor Moron 15 Mar 2012, 20:59

@carobnjak
Šta ti bi? :)

Autor Predrag 15 Mar 2012, 21:09

@Predrag
prvi cu pozdraviti napredak, posebno ako je kopija Seata... :)

Autor carobnjak 15 Mar 2012, 21:15

@Moron
U Octaviji ima dovoljno mesta (više nego u 80% automobila iz C segmenta), a to što neki nemaju idelane telesne proporcije je individualan problem ;)

Po ko zna koji put... Wb nije jedini kriterijum prostranosti...

Autor Predrag 15 Mar 2012, 21:16

@carobnjak
Razmisljam zasto su uzeli A0 platformu za ovaj Rapid/Toledo i kapiram da ako bi iskoristili platformu Golfa 7-ice za novu Octaviu povisilo bi cenu(moderna platforma, multilink, nova bezbedonosna oprema itd) i ne bi vise bila konkurentna kao ranije. Ovako uzmu manju platformu razvuku je, minimalna dorada nema skupih elemenata oslanjanja i moze da se ponudi pristojna cena od koliko kazu 13 hiljada eura. Tako mogu da jednim udarcem ubiju dve muve - niska konkurentna cena i ponuda prostora i dimenzije obecavaju komfor. Onu tvoju (dez)informaciju sa Wikipedie bi ja uzeo sa rezervom zato sto jos nema nijednog rendera ili spy photo na netu da nam cisto nasluti sta ce biti u stvari Octavia. Da li ide navise ili ostaje tu gde je...

Autor Orlo 15 Mar 2012, 21:16

@Orlo
koju dezinformaciju??? To za Octaviu je pisalo u TVOM Autobildu...

Autor carobnjak 15 Mar 2012, 21:22

@Predrag
Oktavija ima mesta identicno kao Golf 5. Licno vozio, licno su me vozili.

Autor McLaren 15 Mar 2012, 21:33

@carobnjak
Bilo bi lepo da je moj, ali NIJE... ;)
Vidim tebi je to sveto sta napisu tri novinara prebacena sa crne hronike i dnevno politickih tema...
U kom broju si to procitao?

Autor Orlo 15 Mar 2012, 21:35

@McLaren
Pa da ;)

Autor Predrag 15 Mar 2012, 22:01

@Orlo
previse ti brale razmisljas! :)
Bolje nauci ko pripada kojem segmentu, pocni od Latituda...

Autor carobnjak 15 Mar 2012, 22:10

Lepsa je ovako zamaskirana. Totalni nesklad u proporcijama!

Autor bk 15 Mar 2012, 22:13

Rapid može biti sasvim solidno sopoćalo..

Moron
Ovde saznadosmo da je Octavia komforna na zadnjoj klupaži.. :)
I jeste ako nema putnika..

Autor Panchev9 15 Mar 2012, 23:16

@carobnjak
Bolje da razmisljam sam nego da mi komentar priucenog novinara bude merilo... ;)

Autor Orlo 15 Mar 2012, 23:19

@Moron 15 Mar 2012, 20:59

Vrlo humoristicno, nije bas na mestu komentar, ali pozdravljam duhovitost. ;)

Malo unose pometnju sa ovim rapidom, mislim da je oktaviji najbolje bilo tamo gde je do sada i bila, c segment, duuuuga limuzina.

Autor Damko 15 Mar 2012, 23:31

To se braćo Srbi zove marketing.
Pruža kupcu tzv.mogućnost izbora,a u stvari kupujete jedno te isto,ali u drugom pakovanju.To povećava ukupnu prodaju,a sve se sliva u jednu kasu.

Autor Zocky,Beograd 16 Mar 2012, 00:04

Vidim sve vrsni poznavaoci skode :-) Rapid je fabija sedan, sa za nijansu luksuznijom unutrasnjocsu. Prosto uporedite seat toled i sadasnju oktaviju i videcete ogrmnu razliku u unutrasnjosti. Toldeo je skuceniji unutra, izmedju sedista je manje prostora, centralna konzola je bednija. Toledo i ovaj rapid su sedani na bazi ibice/fabije. Octavia ostaje tu gde jeste, samo sto se mozda ova nova verzija ponudi u limuzinskoj i hatchbeck varijanti umesto dosadasnje liftback, mada ovo nije potvrdjeno, cekamo premijeru. Ono sto je bitno da se ne zbunjujete oko rapid-a :-)

Autor Rade 16 Mar 2012, 01:08

Rade
U Vasem "izkazu" bi valjalo promeniti 13-u reč.. :)
;)
Mada ako bude imao više od "pripreme za radio", moglo bi se nazvati extra lux.. :)

Autor Panchev9 16 Mar 2012, 02:02

Panchev9
Svašta se od njega može "naučiti":)

Autor Moron 16 Mar 2012, 15:49